Klachten procedure

Klachten

Ben je ontevreden over de diensten van ZON?
Een klacht kan te maken hebben met een behandeling, de communicatie onderling, de manier waarop er met je is omgegaan of bijvoorbeeld over de telefonische bereikbaarheid.
Ik vind het belangrijk samen te kijken naar een oplossing, ik zal naar je klacht luisteren en deze serieus nemen. Neem contact met me op, dan bespreken we je klacht en kijk ik wat ik voor je kan doen. Ik zal zorgvuldig omgaan met de verkregen informatie.

Mocht je het om welke reden dan ook niet prettig vinden de klacht eerst met mij te bespreken, dan bied ik je aan om gratis gebruik te maken van Commissie Zorgklacht en Geschil NIBIG bij NIBIG. Daarover informeer je me te allen tijde vooraf. In deze link vind je meer info over het indienen van een klacht.

Wkkgz
Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook mijn praktijk voldoet aan deze eisen.
Zicht Op Nieuw is aangesloten bij het NIBIG. Dit is het Nederlands Instituut voor Belangenbehartiging Integrale Gezondheidszorg. Ik ben lid onder NIBIG nummer 527122.

Het klachtenreglement van NIBIG, dat als basis voor de klachtenprocedure van mijn praktijk zal gelden vindt je hier

Meest recente berichten